OS proffs




Kramfors blev kanske inte så lyckat som de var tänkt, vi lämnar de. Fick feber på söndag kväll och nu är jag trött på denna "någon slags sommar influensa". Jag har legat rätt nerkörd i sängen hela veckan, as trisst! Men har blivit något av ett OS proffs ;) Vågade mig ner på stan en sväng igår. Skönt att äntligen få klä sig som en normal människa igen.

Idag vaknade jag upp i ett ensamt hus. Alla hade åkt till sitt. Jag var nästan så dum att jag njöt för en stund, ungefär så lång tid som de tog att gå ner för trappan. I köket hade dom lämnat ett berg med disk till mig, ingen höjdare! Så fruktansvärt jobbigt men duktig som jag är städade jag bort allt. Mitt i min lilla städhysteri fick jag för mig att städa rummet också men tyvärr är de långt mellan tanke och handling ibland ;) Så mitt rum står orört och stökigt!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0