Keep going

Fortsätter frenetiskt att fixa designen på bloggen med ganska bra resultat faktist! Hittade bland annat vart man ändrade bakrundsfärgen, som ni kanske ser ;) Grymt nöjd över de men inte över just färgen, den är fortfarande inte som jag vill, ljusare ja tack! Överväger hur pass mycket färg jag vill blanda in, håller mig helst åt det stilrena hållet. Men den som lever får se!

Mat! Jag känner absolut inte smak av någonting som jag äter, eller de skulle vara kiwi som jag har lugnat magens morr med då och då. Annars är det vatten, te och halstabletter. Vilken superdiet ;) Kan säga att jag går ju iaf inte upp i vikt. Ha det bra så länge ♥

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0