Beställa stallboken och söka praktikplats

Blir till att beställa stallboken 2009 och för mig blir det då norra och det blir även en organizer i brun oxford. Har även spenderat större delen av kvällen till att kolla upp lite smått bland arbetsplatsutbildnings- platser. Vet verkligen inte vad jag vill efter studenten så jag tänker välja det som känns bäst just nu och jag brinner fortfarande lika starkt för ridsporten som jag gjorde för 13år sen så förhoppningsvis finns det inget som kommer hindra mig från att fortsätta i minst 13år till.


Evelina och High Lee sommaren 2007, Sala.



Kommer söka APU - plats hos bland annat Linda och Maja Heed. Vet överhuvudtaget inte om dom tar emot praktikanter men i så fall har jag förhoppningsvis hemma klubben att falla tillbaka på.

All lycka till tjejerna som är i Globen ;) För egen del bänkar jag mig framför TV:n på söndag.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0