Kalle Anka & Madonna

Hahaha. Att man kan drömma så konstigt, de jag minns av nattens drömmar är Madonna och Kalle Anka och ett svagt minne av ett piratskepp?! HA! Vid dehär laget lär de flesta av er dum - förklarat mig.

För övrigt är det ju Halloween och hur många ska inte ut ikväll, handuppräckning?! Nu ska vi se, en! En enda Evelina ska inte ut ikväll. Istället planerar jag ett bord fullt med gotta och en bra film ! För det är så att efter kraschen kommer jag ha svårt att gå i minst 2 veckor, alltså kommer jag varken kunna träna eller jobba, än mindre festa. Och eftersom jag inte kunde tävla imorrn har jag shoppat istället. Tragisk tröst shopping!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0