Nils Karlsson pyssling


Nils Karlsson pyssling

Somna i soffan och vaknade upp till Nils Karlsson pyssling som gick på någon av plus kanalerna. Söt nisse. Det var nog närmare hundra år sedan jag såg den, lätt överdrivet :) Dagen till ära har jag ätit nudlar till middag och halvt städat mitt rum. A man got to do..

Och det har snöat och snöat lite till och då blir man på sådant fasligt glatt humör för det riktigt frasade under fötterna imorse!! Måste ju försvara vintern på nått sätt då de i övrigt suger att fylla år i december ;) Jag ska för övrigt köra halkbanan på tisdag, gruvas :S Kanske inte just för halkbanan utan för vägen påväg dit. Gaah!! Nu ska jag sätta mig ner med något betydligt säkrare, körkortsboken ;)


Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0