Tävlat, fest, tävla!

Grymt ! Dagens ord är absolut grymt ! Jag är jävlar i mig på topp, satan så skönt de är . YES! ( Såfort Evelina slutat diva, kanske vi kan komma fram till poängen ).. Klubbmästerskapen i helgen, dressyr-delen idag, började med att jag i vanlig ordning, på tävlingsdagen, alltid vaknar långt innan klockan ringt. Så var fallet även idag, kl 6?! Dehär med psykisk förberedelse är nog inte min grej, blir alltid hjälplöst nervös innan tävling. Men inte på tävlingen, bara hemma, innan tävlingen. Till råga på allt hade jag lärt mig fel program, panik! Programmet gick trots allt relativt smärtfritt ;) Fest ikväll och ladda om inför imorn, hopp-delen! Åker ner till Mammii över veckan, kommer hem på fredagen, Halloween kväll med stall ungarna, förberedelser hela lördagen och tävling i Timrå igen på söndag :) Mäkta nöjd. Ses ♥

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0