Livräddarn



Haha ;) Ja visst är de väl mig jag måste tala om, oh ja! Satt på förmiddagen och gosa i soffan efter att både ha vaknat sent och tagit en lång dusch. Hur som helst small de till i fönster rutan och jag hoppade högt! På fönstret var de massa små, små fjädrar och på marken nedanför låg den en liten fågel och skakade. På en panik skala mellan 1 och 10 hade jag en stark 9:a. Vad gör man? Jo, Evelina hämtar en liten handduk och springer ut, pratar med den lilla fågeln och tar upp hon i handduken. Katten kollade väldigt intresserat vill jag lova! När den slutat skaka och började röra lite på sig släppte jag och den flög iväg. Fruktansvärt häftig känsla!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0