Mysfaktor



I tusen sjöars land



Hade bara träning på schemat idag men fick tyvärr hoppa över den på grund av enorma skavsår. Känns lite hattit att sjukanmäla sig för de men vad ska man göra när man inte får på sig annat än ett par utgågna ballerina skor? Kan ju knappast träna i dom! Hatar verkligen skavsår, äckligt och gör ont!

En annan sak som är fruktanvärt äckligt är väl ändå hångel! Gick aldrig och la mig imorse efter att ha konstaterat att jag inte kunde träna utan jag vaknade med the voice, hur som helst kom dom in på hångel. Och jag håller med i rätt mycke av vad dom sa, vem vill sticka in tungan, som för övrigt är en muskel, in i någon annans mun som är full med jag vet inte vad? Fan, allt från slem, gamla matrester och snor till plack på tänderna och tokiga tandtroll! Måste medge att hångel har en viss mysfaktor men jag har alltid föredragit att "tör" pussas. Syns ♥


Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0