Verkligheten

De senaste dagarna har jag tänkt mycke på vad som verkligen betyder något och mitt eget sätt att se på livet. Bland annat så är hjälp något negativt för mig, hjälp behöver en människa som inte klarar sig själv, en svag människa. Jag har aldrig sett mig själv som en svag människa och jag skulle bli grymt besviken om jag skulle bli tvungen att ta hjälp av någon, men jag har öppnat ögonen och jag känner inte igen den verklighet som jag slöt dom inför. Saker och ting har förändrats och min egen stolthet har hindrat mig från mycke. Trots de är inte alla lika lyckligt lottade som jag och om jag någon gång skulle falla så vet jag att de finns dom som skulle sträcka ut en hand. Jag älskar er ♥


Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0