Dubbeldejt på en riktig äckeldag .

Helst av allt hade jag inte velat kliva ur sängen imorse. Kände mig i största allmänhet j*vligt äcklig . Ni vet smygfet och blek + att när man sover lite för länge blir det alltid för varmt i rummet och lakanen börjar klibba fast mot huden, usch!! Tog mig iaf en liten promenad ner till solariet och eftersom det är så tråkigt att gå själv lyckades jag få med mig Micke som gå-sällskap också :) Nu känns det verkligen att det är vår . Dom vita skorna är inte längre vita, snön är grå och i luften hänger en unken lukt av alla hundbajsar som tinar fram . Men å andra sidan kvittrar fåglarna, solen skiner och människor tinar otroligt nog också fram :)  




Ångermanälven



Efter solandet köpte vi glass och gick genom stan för att kolla på människor. Det är faktist kul , speciellt denhär årstiden. Själv tar jag gärna av mig till tee för att få lite extra sol på mig medans andra ser så insyltade ut i kläder att dom skulle vara färdiga för finska vinterkriget vilken sekund som helst . Påväg upp för backen träffade jag på Maria och hennes pojkvän , tänk vad fort man vill sjunka genom jorden. Där kommer hon i träningsoutfit med stavar och ser super fräch ut och där kommer jag med jeans och en sunkig tee , helt osminkad och med ringar under ögonen likt en panda , kul .





Herr & Fru Anka i parken .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0