Jag vill inte bli en smyg fet gympalärare

Det är så mysigt att vakna upp brevid någon man älskar, bli omhållen och halvt somna om igen. Men att behöva stiga upp samtidigt som honom 2 timmar innan normal uppstigning är kanske inte fullt lika mysigt. Eftersom jag inte tog mig orken att åka hem igår kväll var jag så illa tvungen imorse. Jag har ju praktik denhär veckan och att komma försent första dagen skulle inte vara allt för lyckat.

Kändes fruktansvärt välbekant att ila iväg i sista stund, märkligt. Det är nämligen så att jag ska vara på gamla skolan som idrottslärare i en vecka.  Imorse när jag och Desireé kom dit får vi reda på att eleven som skulle ha hållt i första lektionen var sjuk så vi fick lite drygt en timme på oss att planera och förbereda oss. Det vart faktist riktigt lyckat och de är just lektionerna som är kul, de är så förbannat tråkigt att bara sitta brevid och titta på..

Evelina

Kommentarer
Postat av: Ancha

Jösses !

Så du har lekt idrottslärare du! :p

Gick det bra ? ;D <33

2009-03-17 @ 20:14:16
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0