Balklänningen helt förstörd och jag bryter ihop

Min balklänning har varit kvar nere hos mamma då hon, som sagt, har sytt om den lite. Därför vart det också lättast att hon lämnade in den på kemtvätt så den skulle vara helt klar då den skickas upp idag. De är bara en liten detalj. All färg på brodyren som sträcker sig från byst och ner över kjolen har släppt ! Klänningen är rosa och brodyren som i vanliga fall har gått ton i ton är nu blek och ful ! All press inför betygen och dehär till råga på allt .


Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: jag är jättenervös inför halkan :P men det är som tröstar mig mest är att man inte kan kugga den. alla säger att den är jätterolig så jag förstår egentligen inte varför jag är nervös :P antar att jag bara är rädd för att göra fel.

2009-05-25 @ 19:29:58
URL: http://ninjabob.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0