Donna Girl , depp för en dag !

Tidigare i vår har jag kollat på ett par skor från Donna Girl och jag la till och med undan en 38:a . Tyvärr kändes 550:- lite mycke just då så det vart aldrig av. Men efter de har jag inte kunnat sluta tänka på dom då dom skulle ha passat till hur mycket som helst ! Hur som helst bad jag min mamma åka ner på stan och kolla om dom fanns kvar. Visst gjorde dom de, ETT par i hela gävleborg , stl 37. -"Ta dom och skicka upp dom till mig!"




Donna Girl



Idag fick jag hem dom och dom är precis sådär för små så det inte går!! Har letat igenom hela internet men kan inte hitta dom någonstans . Klart att dom ska finnas i både vitt och brons men inte i svart , nej . Det känns bara som om allt ska gå emot mig så idag får jag vara depp .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0